Hikisen, unettoman ja pelkojen täyteisen terraarioyön jälkeen täyttyykin kirjoittaa viikonlopun toilailuista. 

Perjantai

Istun koneellani, suunnitelen viettäväni illan lenkin, saunan ja elokuvan parissa, kunnes: "Moro tyttö, mitä viikonloppu suunnitelmia?" teksti ilmestyy koneelleni. Salamana pienen keskustelun jälkeen istun jo autossani pohtimatta 2 tunnin ajomatkaa lonkerot ja irstailun kuvat silmissäni siintäen. Jotain tämmöistä olenkin jo odotellut, tänä kesänä ei ole tapahtunut vielä minkään näköistä extemporee reissua! 

Saavun määränpäähän ja korkkaan välittömästi oluen. Puhutaan jätkien kanssa niitä näitä ja vuoden kuulumiset. En olekkaan törmännyt näihin poikiin sitten viime kesän ja olen tyytyväinen, että jaksavat vieläkin pitää minua ystävänään. On nimittäin tullut yhtä sun toista toilailtua tässä kaveriporukassa! Myhähdän sisäisesti, kun tajuan että olen maannut näiden kaikkien kolmen kanssa... Mihinkään mieltäräjäyttäviin kokemuksiin ei kukan heistä pystynyt! Toisaalta meidän hommailuistamme on jo yli 5 vuotta, eli kehitystä saattaisi olla tapahtunut!

Melkein tyhjässä baarissa törmäänkin tiskillä välittömästi exääni. Juttu oli kyllä enemmänkin on-off luonteinen ja minulla onkin ollut tapana sanoa, että hän seurusteli minun kanssani, minä en seurustellut hänen kanssaan. Aikaisemmin päivällä olin keskustellut urho O-P:n kanssa messengerissä, jossa hän yritti houkutella minua bisselle seuraavan kerran, kun saavun hänen nurkilleen. Kerroin että tuskin tulee tänä kesänä enää piipahdettua, kun kerta tai kaksi kesässä on yleensä tullut siellä päin viihdyttyä. Nyt hän kuitenkin tonottaa kanssani samalla tiskillä ja minä etsin paniikin omaisesti pakoreittiä. Päätän kuitenkin olla rohkea tyttö ja käydä tervehtimässä. Välittömästi saan kuitenkin naamalleni kiukkuisen miehen, joka tivaa valehtelustani! Yritän kertoa koko tarinan, mutta eihän se häneen uppoa. Damn, ajattelen mielessäni. Olisi voinut olla jotain toiveita hyvästä seksistä (ja erinomaisesta varustelusta) tällä reissulla!

Lukuisten pöytään kannettujen prikkojen jälkeen, alemmekin olla jo J:n ja A:n kanssa melko tuubassa. Eikun taksimatka kotiin. Jäämme J:n kanssa vielä juomaan oluttaa alakertaan ja juttelemaan. A ravaa jatkuvasti alhaalla ja yrittää saada meitä ylös nukkumaan. J:n kanssa nauramme A:n mustasukkaisuudelle. Siirrymme kuitenkin ylös ja minä haluan mennä toiseen huoneeseen nukkumaan, mutta A ja J puhuvat minut ympäri heidän kanssaa samaan parisänkyyn. Minä tietysti nukun keskellä. Pidän J:n kädestä kiinni, kun ylättäen A:nkin puolelta käsi siirtyy hyväilemään pakaraani ja eikös sen J:nkin kädet ole kohta ympärilläni. Vähän aikaa kestän asiaa ja pyörittelen ajatusta mielessäni, 2/1:stä vai ei 2/1:stä?Päädyn kuitenkin siihen, että minä olen nykyään jo aikuinen nainen, enkä mikään pentu ja sanoin jätkille painokkaasti, että nyt riittää. En halua tehdä itsestäni halpaa. Mielessäni pyöri kuitenkin pikku källi pojille ja pohdiskelin siirtäväni heidän kätensä hyväilemään toisiaa, mutta jätin kuitenkin väliin...

Lauantai   

Herään puhallellen A:n ravailuun huoneessa, on ilmeisesti jo noussut kauan ennen minua ja J:tä. Ei varmastikkaan uskaltanut jättää meitä yksin, ettei mitään tapahtuisi. Uskomaton jätkä! Päivällä nukun vielä hetken väsymystäni pois, jotta jaksaisin koko illan. Kärsin päiväunillani kaameasta krapulapanetuksesta ja minua houkuttelee ajatus jomman kumman pyytämisestä helpottamaan oloani...

Illalla J:lle saapuu myös muita ja päätämme lähteä taas kuppiloimaan. Ilta sujuu hyvin tanssien ja drinksuja kumoten. O-P:n ystävä tulee myös kertomaan minulle jätkän avautumisista. I really don't care! Yritän loppu illasta saada V:tä epätoivoisesti lähtemään mukaani jatkoille, mutta kikkeliä ei siitä osoitteesta tänään irtoa! Muut lähtevät jo kotiin, minä ja J päätämme hakea snäkäriltä mättöä ja kävellä kotiin. Yö on kylmä ja toivon saavani J:ltä paitaa päälleni, mutta eihän nämä juntit edes sen vertaa tajua! Juttelemme matkan aikana kaikesta. J avautuu minulle naisseikkailuistaa ja olen järkyttynyt, koska olen aina pitänyt häntä kilttinä poikana, mutta hän onkin todellisuudessa aivan pukki! Hän kertoo myös laittaneensa yhteisen ystävämme ex-muijaa, joka ei ollut antanut ystävällemme n. 1,5 vuoteen! Sanoinhan sillon hänelle, että muijas panee muita! Olen iloinen, että puhumme J:n kanssa paljon, hän alkaa tuntua läheisemmältä ystävältä, kuin ennen. 

Menemme J:n kanssa nukkumaan ja nukumme sylikkäin. Tuntuu hyvältä, ei käpälöintiä vaan rehellistä lähekkäin nukkumista. 

Yhteenvetona hauska viikonloppu, vaikka jäinkin ilman. Puutostilat alkavat olla jo aika jäätäviä, seksiä olen saanut viimeksi juhannuksena.  Ajan säikkynä iltapäivästä kotiin ja minua inhottaa ajatus seuraavan päivän töistä!