Hän lähti viikonlopuksi ystävineen toiselle paikkakunnalla. Eksäni on myös mukana. Olen kovasti huolissani, että siellä mustamaalataan minua, vaikka erosimme ystävinä. Hän sanoi, että selvittävät asiat miesten tavalla, painivat ja 5 min päästä kättelevät ja korkkaavat oluet.  Onneksi sain tänään tekstiviestin, josta päätellen kaikki on ainakin vielä hyvin!

Miksi naisten välienselvittely ei ole noin helppoa? Seuraavat kymmenen vuotta puukotetaan selkään ja mulkoillaan kiukkuisesti. Kerran vaan tulis kunnon catfight ja sillä selvä! Hänen viime panonsa mulkoili minua kiukkuisesti jo edellisellä kerralla, kun tapasimme, vaikka meillä ei silloin selkeästikkään ollut mitään meneillään. Oli varmaan mustasukkainen eksästäni, jonka kanssa myöskin paneskellut. Lortto! ...tai mikä minä olen tässä tilanteessa ketään solvaamaan... Tietysti tässä on oikeasti tunteet pelissä ja olo on kun halolla päähän lyödyllä! Tämä kyseinen emäntä mulkoili minua kulmiensa alta, myös nähdessään minut ja vanhan panonsa kulkevan käsi kädessä juuri tavattuamme. Varmasti tulemme näkemään siis katkeruutta ja välienselvittelyä!

Jälleen kerran olen huonossa valossa ystävieni ja uuden ihastukseni ystävättärien silmissä. En edes paneskele ystäviäni, vaan olen heille rehdisti kaveri, mutta silti minua vihtaan. Ystäväni miehen mielestä, se johtuu siitä, että olen niin eläväinen ja muut kadehtivat sitä. Eivät olisi posket lommollaan jokaisen jätkän kanssa, niin ehkä heitäkin arvostettaisiin ystävinä.