Olen pohtinut, että ehkei minun pitäisikään mennä tähän täysillä mukaan, koska aina sattuu kuitenkin. Case:  Nykyisesi entiset ihastukset.

Eksäni jätti minut todellisuudessa syynä entinen ihastuksensa. Ei minulle sitä myöntänyt, mutta kiertoreittiä asiasta kuulin. Tapahtuuko sama taas? Viikonloppuna vaihtuneet katseet alkoivat kismittää minua suunnattomasti äsken. Minulle ilmoitettiin, että tuparit pidetään perjantaina. En pääse paikalle, koska olen koulutuksessa ja herra oli tästä hyvinkin tietoinen. En tiedä onko tässä jotain taka-ajatuksia, mutta en aijo mennä lauantainakaan herran hoteisiin vaan omistan viikonlopun itselleni ja murjotan asian kanssa keskenäni. En todellakaan vaivaudu purkamaan tuntojani J:lle tästä, vaan esitän asian olevan ok. Akkamaista käytöstä, myönnetään, vaikka sen myöntäminen kova paikka onkin!

Kiitos ja anteeksi!